Urząd Gminy w Jastrzębiu, zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych wartości kwoty 30 000 EURO, zaprasza do złożenia oferty na organizację imprezy „Gminne dożynki w Jastrzębiu 2016", która odbędzie się w dniu 11 września 2016 r. nad zalewem w Jastrzębiu. Ofertę należy przedstawić do dnia 05.08.2016 r. do godz. 12.00.
Opis przedmiotu zamówienia:
- Scena koncertowa z zadaszeniem, atestowana, o wymiarach 6m x 6m ( transport, rozłożenie i złożenie).
- Nagłośnienie imprezy przystosowane do wymagań gwiazd disco polo (transport, obsługa, rozłożenie i złożenie).
- Oświetlenie imprezy, odpowiednie do wymagań gwiazd disco polo ( rozłożenie, złożenie, montaż i obsługa).
- Koncert gwiazdy disco polo zespołu „Etna" ( godzinny występ + ewentualne bisy),
- Koncert gwiazdy disco polo zespołu „Łukash" ( godzinny występ + ewentualne bisy),
- Konferansjer/prezenter, który poprowadzi imprezę ( wymagane doświadczenie w prowadzeniu imprez).
- Ochrona imprezy z odpowiednimi licencjami i kwalifikacjami od godz.13:00 do godz. 24:00.
- Przeprowadzenie korowodu z kościoła nad zalew w Jastrzębiu z udziałem zespołu (kapeli) oraz jego występ na scenie ok. 40 minut.
- Obsługa muzyczna zabawy tanecznej na molo nad zalewem w Jastrzębiu z własnym nagłośnieniem oraz oświetleniem od godziny 19:00 do godz. 24:00.
- Dwie toalety standard z przywozem i odwożeni ( przywóz najpóźniej do godziny 9:00 w dniu 11.09.2016 r.).
[PDF] - Treść zapytania