PRAWA PACJENTA
Pacjencie czy znasz swoje prawa?
Jesteś w sytuacji, w której zakład opieki zdrowotnej lub personel udzielający świadczeń zdrowotnych w placówkach publicznych lub prywatnych, naruszył twoje prawa - zgłoś się do Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Pamietaj, że jako pacjent masz prawo do:
Jeśli Twoje prawa zostały naruszone zadzwoń:
Bezpłatne infolinia: 800-190-590 (czynna pn.-pt. w godz. 9.00-21.00)
połączenia z tel. komórkowych (płatne według stawek operatora):
(22) 833-08-85; (22) 635-59-96
Informacji na infolinii udzielają specjaliści z zakresu ochrony zdrowia oraz prawnicy.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
al. Zjednoczenia 25
01-829 Warszawa
tel. (22) 532 82 50; fax: (22) 833 08 86
sekretariat@bpp.gov.pl; www.bpp.gov.pl
Rzecznik Praw Pacjenta jest centralnym organem administracji rządowej. Został powołany ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Realizuje swoje zadania przy pomocy Biura Rzecznika Praw Pacjenta.